htciskif Merhabalar bebeğim üçüncü ayını doldurmak üzere iki üç gündür hiriltisi vardı burnu tikaliydi akşamdan beridir öksürük ve balgam başladı çok huzursuz ağlıyor şuan için doktora gitmek dışında ne yapabilirim bilgisi olan var mı
mirgulak htciskif şırınga ıle burnunu açın günde 3-4 defa calpol varsa verin başka borsey verılmıyor zaten gecmıs olsun
Prenses-annesi1 htciskif burun aspiratörünüz varsa burnunu temizleyin çok bi faydası olmuyo ama ben enjektörle serum fizyolojik çekip burnuna sıkıyorum anca öyle temizleniyo ardındanda nebulizatör cihazınız varsa hava verin oğlum öyle rahatladı hep
annebebek012 htciskif ben burun temizleme ve hava vererek rahatlatıyorum bir kaç güne ateş olmazsa gecmiş oluyor bu şekilde hastaneye gittiğimde de havanın içine ilaç veriyorlar bir ara acilde canpol ver demişti ama vermedim bizimkinin bağışıklığı düşük galiba direk kapıyor en 6.5 aylığız 3 kere falan grip öksürük vardı balgamlı bu şekilde atlattık hep
Yyagmur3 htciskif bence doktora bir götürün benim bebeğimde 3 aylıktı bronşiolit olmuştu 3 gün hastanede yattık. Pazartesi başladı doktora gitmiştik hafif demişti Salı günü sabah çok ilerlemişti ve doktor direk yatış verdi. Özellikle hırıltısı varsa ve beslenme bozukluğu da varsa zorlanarak emiyorsa veya ememiyorsa doktora muhakkak götürün.
htciskif mirgulak çok teşekkür ederim şırınga ile açmak derken serum fizyolojik yapıp ondan sonra mı yani
htciskif Prenses-annesi1 çok teşekkür ederim aslında ikinci çocuğum bu amq sanki her şeyi unutmuş gibiyim o yüzden ne yapacağımı kestiremedim bir türlü bı de diğer oğlum iki yaşına kadar hiç hasta olmazdı bu kadar küçük bebek hastalandiginda ne yapılır hiç bilmiyorum ben de
2124 Doktora gidin benım kızmda 2 aylık len girp oldu doktor calpol ın dışında başka ılaçlarda verdı öle toparlandı
htciskif 2124 aa ilaç kullanılabiliyor ozaman çok teşekkürler ben en azından pazartesiye kadar idare edebilsem o da yeter pazartesi zaten her halükarda doktora goturucez
2124 htciskif Canım bizim ateşi düşmedi sabaha kadar biz biraz cıkınca ateşi gitik hemen hastalık ilerlemden durdurualım diye öle de oldu boğazı kızarmış bıkac gün doktorun verdği ilaçları kullandık cabuk toparlandı ama ilaç kullnmasa daha iyi tabi ama doktora güvendık benım de 2. Cocğum ama dedğşn gibi ilk bebek gibi telaşı oluyo sen götür yine de kendın bilirsin ama
2124 @“htciskif” htciskif Bende acile götürmüştüm ilçedeyim ha deyince doktoruna götüremıyorum acilde de gayet iyi bakıyolar
htciskif 2124 ewet ben de koydeyim şuanda Hatay’da yaşıyoruz depremden sonra pek hastane kalmadı burda en yakın hastane bir saat uzaklıkta o yüzden alternatif çözüm aramaya calistim ama her türlü goturucez demekki iyi olsun da sorun değil
arasssmommm htciskif bizim de öyle 3 aylık ciğerlerine inmeden doktora gidin hava veriyoruz şuan biz onun dışında burun spreyi var bide burnunu temizliyoruz
slnpkmm htciskif ağrısı olabilir ama calpol versen iyi olur bende dr gittim 3ay23 günlük calpol ver dedi burun yıkama dışında
htciskif Bugün götürdüm doktora hafif bir enfeksiyon varmış calpol ve agumentin antibiyotik verdi akciğer filmi çekildi kan alindi inşallah iyileşir daha da kötüleşti çünkü