Canogul_ Dudak dolgusu yaptırdım. İlk 1 ml , 4 ay sonra 1 ml daha, 9 ay sonra yarım milim. Şu an 1 buçuk senedir yaptırmadım. Hala duruyor kaldı benim ki. Benim çok inceydi. Doktor duruma göre yapıyor zaten. Dudak yapın , dudak hacminin kaldırmasına göre. Ben de çok istemedim zaten. İlk yapıldığında morarıyor şişiyor. 4-5 güne şişlik iniyor morluklar hafifliyor. Ama sonra ki yaptırmalarda birşey olmuyor öyle morarıp şişmedi benim. Ben ilk yaptırdığımda kimse anlamadı hatta. İkinciyi yaptırınca anladılar. Bazı çevrem sevmedi bazıları iyi olmuş dedi. Tercih meselesi yani. Göz altıyla ilgili birşey yaptırmadım. Göz çevresi tehlikeli biraz