Bebeğim 3 gündür hasta lenf bezi şişmesi var boğazda enfeksiyon ve ateş vardı. Ateş bir gün sürdü direkt doktora götürdük serum yapıldı ve iburamin verdi. Serumdan sonra ateşi çıkmadı. Doktor soğuk algınlığından ve dişten olur dedi dün baktığımda üst ik dişin çıktığını gördüm patlamaya hazır. Bugün ise bebeğime ek gıda veremedim düzgün bir düzen uykusu yoktu sabah dışarı çıktık 1-2 saat uyudu ve uyandı akşam 5.30a kadar uyumadı şuan 5.30tan beri 6 saattir uyuyor bu normal mi lütfen bildiklerinizi paylaşabilir misiniz bebeğim 2 hafta sonra 9. Ayına girecek. Ve bu günü saymazsak 2-3 gündür doğru düzgün uyumadı. Çok telaşlıyım ve şimdi uyandırmaya gideceğim.