Zkyasf bizim sınıfımızda da böyle bir öğrenci var, öğretmenimiz rehberlik ile görüşmeyi ve bir süre rehberlik ile ilerlemeyi önerdi ailesine mesela. Annesi ile konuşuyoruz, o anlatıyor sürecini.
Rehberlik bir uzman ile görüşülmesini önermiş. Cuma günü gidip görüşmüşler. Ayrıca okulda durduğu saat şu an 1,5 saat. Kısa kalıyor yani. Sonrasında artırarak devam edeceklermiş, hem sınıfa uyum sağlasın, hem de okuldan sıkılmasın diye.
Yalnız gerçekten ilerleme var çocukta. Uyum sağlayamayan ve maalesef şiddet eğilimi gösteren bir çocuktu. Annesinden ayrılma kaygısı da yaşıyormuş. Şu an gözle görülür bir fark var. Arkadaşları ile konuşuyor, öğretmenine çiçek getiriyor, sınıf içi ve dışında oyunlara katılıyor, beslenmesini bitirmeye de başlamış. Önceden sınıfa bile girmiyordu…
Yani destek şart gibi duruyor sizin içinde. Bence vakit kaybetmeden görüşme ayarlayın.🙏