Midem bulanıyor içim daralıyor, kızım var nasıl koruyacağım nasıl sakınacağım bilmiyorum, kızımın olmasını çok istemiştim hep inşallah kızım olur derdim şimdi Allahım diyorum inşallah bunla beni sınamazsın. Çok üzülüyorum, kendime twitter yasağı koydum tv açılmıyor instagramım yok burası kafamı dağıtır dedim şimdi de bu gönderi tetikledi.
bebeğimi emzirirken bu olayı gördüm ve gözlerine daldım bebeğimin, acaba kötü şeyleri şu an ona hissettirir miyim diye düşünüyorum sürekli. Ne yapacağım bilmiyorum, bir manyağın sapkınlığına denk gelir mi önce Allah sonra eşim bizi hep korur mu hep bunu düşünüyorum. Keşke ölmeseydi o cani, canı yana yana ölseydi diyorum. Allahım ailesine sabır versin, hiçbir aileye bunu yaşatmasın. Allah iyi insanları hep birbiriyle karşılaştırsın, kötüleri kötülüklerinde boğsun inşallah. Dünden beri kendimde değilim. Ooof of