karan0772 muhammedinannesise bence gebelik var ve cinsiyeti de kız ilk testte 2. Çizgi silik çıkarsa kız belirginse erkektir tersi olanı hiç görmedim lütfen gebelik varsa ve cinsiyeti öğrenir öğrenmez buraya yazarmısınız aşırı merak ettim 😂🙏🏻
muhammedinannesise karan0772 hahaha ay hadi bakalm bi oğlum var şükür ikinci de kız olur ise çok mutlu olurum inşallah salı bakalm gebelik varsa söz.cinsiyeti de yazcm😀
ebru3457 muhammedinannesise var gibi ama adet günü geçince tekrar yapın emin olmak için bence yada kan verin direk daha bet belli olur
buglemss muhammedinannesise ya çok sevindim istediğin zamanda olmasına sağlıkla sıhhatle doğsun inşallah hayırlı olsun şimdiden bir özendim kız bende mi düşünsem 2 yaşında 😂😂😂😂😂😂
minik58 muhammedinannesise hayırlısı olsun sıkma canını Rabbim en hayırlı zamanda nasip eder inşallah 😊
CeydaST muhammedinannesise hayırlısı kuzum. Ben de üst üste 2 kere bu erken gebelik testlerinden yapıp pozitif görmüştüm ama negatif iş. Bazen bozuk çıkabiliyor da bana şansa üst üste çıkmıştı 😂
muhammedinannesise CeydaST ay bende sonra yaptım yine pozitif çıkınca dedik kan verelim ama gittik ve hüsran insanların resmn duygularıyla oynuyorlar oğlumda norml gebelik testi ile çıkmıştı artık onunla yapcm
CeydaST muhammedinannesise En güzeli evde üç dört tane bulundurmak pozitifi görürsen bir iki tane daha yapmak