muhammedinannesise Kızlar adetime 5 gün var ama aşırı kasık batması ve sık idrar şüphesi ile yaptım bu arada hemen çktı yani saniyeler içinde
[silindi] muhammedinannesise bende 5 gün kala çok silik Bi çizgiyle öğrenmiştim 🥹 ama tabi kan vermekte fayda zar
muhammedinannesise Fndkurdu ay inşallah dua et lütfen istiyorduk cnm 6 aydır bu ay farklı Bi folik asit kuşlanmıştım
muhammedinannesise beyzanuroz ay inşallah o zmn çok yeni.tutu iki üç gündür kasıkta çok batma var cnm
minik58 Benimki de biri silik biri net çıkmıştı hamileydim bence hamilesiniz en iyisi kan tahlili yaptırmak
muhammedinannesise Fndkurdu yok ben yaşamadım halla p tesi tekrar Bi test yaparım bde salı da sağlık ocağında kan vermiştim cnm
Fndkurdu muhammedinannesise inşallah canım benim Allahım hayırlı zamanda hayırlıso ile nasip eylesin 🤲🏻💕
Cennetbahcesii muhammedinannesise evvettt🤣🤣 biraz daha bekleyince daha bi koyu renk alır o ikinci çizgi 😁😁 hayırlısı olsun bebeğim inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız 🥰😘
muhammedinannesise Cennetbahcesii ay amin amin inşallah cnm Allah razı olsun ay çok çok mutluyum ya 6 ay oldu isteyelim ki 3 yıl korunduk güya ama geri çekilme Bi ihtimal bille tutmadı o yüzden çok çok mutluyum🥰😍🙈💓