rumeysa06 merkeze mi geliosinuz ilçeye mi? Yaşamak için ulaşmak istedin hiçbir şeye ulasamiosjn alışveriş hastane bunlar önemli şeyler benve bana göre yok 🤷🏻♀️ sıkılıyor insan ya soğuğuda çok oldu için aylarca gezme vs çıkayım hava alayım diyemio insan 🤷🏻♀️ bizim iki senemiz var gidicez inşallah normalde büyük şehir sevmem ama bu küçüğün de küçüğü. Ama bana göre halkı iyi rahatszi olmuyor insan kalabalıktan sesten kötü insanlardan üni zamanı biraz yoğun o kadr