elifozkan ben sadece 2 ay bebeğime anne sütü verebildim şuan mama ile besleniyor sadece şükür hiç gaz sorunumuz olmadı, ablam benden 3 ay sonra doğum yaptı anne sütü ile besliyor ve bebeği gazlı maalesef. Sütünüz azmış çokmuş bununla çok alakalı değil bu durum malesef bazı bebekler gazlı da olabiliyor çok kulak asmayın etrafınıza sizi üzmelerine de izin vermeyin 🙏🏻