Kızlar 2.5 aylık kızım var. Ablası hastaydı ne kadar dikkat etsemde bi şekilde ona da geçti. Dün gece başladı hırıl hırıl. Sürekli burnunu açıyorum baby vac var onla hemde . Şuan uyudu ama agzı açık şekilde pazartesi doktora götüreceğim. Serum suyunu buhar olarak da veriyorum başka ne yapabilirim