İki kızımı da hiç sallamadım hatta ilkinde aileden ayılıp bayılanlar oldu kötülediğimden değil kolik olup sakinleşmeseler seve seve sallardım çevremde 5-6 yaşına gelen çocukları sallayanları gördüğümden sakındım açıkçası. Buna alışmak birazda çocuğun karakteri ya bence kızım mesela emerek ve gezdirerek omzumuzda falan uyurdu onu 2 yaşında anca alıştırabildim pış pışlayarak uyutmaya 2. Kızımda tam tersi memede uyumak istemiyor geçen omzumda uyusun dedim 4. Ayına girdik yeni inanın uyumadı huysuzlandı 3 aylıktı sıçrıyordu hep memlekete giderken çok huysuzlandj uykusu var ama elleriyle bişey arıyor gibi yapıyordu emzikte tutmuyordu açıkçası o ara tam emziği verdim uyku sersemi ve battaniyesini tutturdum eline öyle uyudu ondan beri emiyor içi geçmiyor ama kendi bırakıyor emzik veriyorum uyku arkadaşı aldık bazen onu bazen battaniyesini (hepsi müslin) veriyorum tutarak uyuyor ☺️ bazen çok huysuzlanıyor gezdirerek uyutuyorum ama nadir. Gece de öyle yatağına yatırıyorum emzik ve tutturuyorum eline uyuyor öyle o uyuyana dalana kadar bekliyorum emziği atınca uyku arkadaşı ile ikisini kenara alıp yatıyorum tamamen çocuğun yönlendirmesi oldu bu kez yine omzumda gezdirirsem belim ağrıyor diye korkmuştum. Birde kesinlikle kendileri uyuyunca destekle de olsa daha derin uyuyorlar