Merhaba hanımlar 14 aylık bir kızım var bizimle aynı odada otururken felan bazen birden ışık yanmayan arka bı odaya gidiyor hep gittiği bir yer oraya gidip bekliyor . Arkasından gidip bakıyorum ayaklarını uzatıp oturuyor 5 dk sonra çıkıp geri geliyor 😁 bunu sizin bebekler yapıyor mu neden yapıyor olabilir acaba yani dikkat çekme gibi değil sanki 🤷