Nurburakbyk Mrb doğum yapalı tam 1 bcuuk ay oldu sezaryen sonrası nezmana spiral taktirdiniz acaba bu konu hakkında bilgisi olan varmı birde acaba iğne mi yoksa spiral mi güvenilir
crybaby Nurburakbyk ben 3,5 Aydan sonra sipiral taktırdım ama doktorum 40 çıktıktan sonra gittiğim kontrolde takalım demişti o zaman da takılıyormuş ben istemedim
ayse74fe Sakın iğne kullanma kullanan biri olarak yazıyorum bunu tüm dengemi bozdu hiç adet olamadım sonra olmak için doktora gittim şimdide kanamam hiç durmuyor hormonlar alt üst oldu
Nurburakbyk ayse74fe evet iğne kullananların çoğunda duydun bunu 1 sene adet görmeyip hormon bozukluğu olan çok varmış