Bebeğim 37 günlük malesef beni emmiyor sütümü sağıp veriyorum benim sütümü içince ağlamıyor ama sütüm az çıktığı için aradan zaman geçince mama da veriyorum onu içince aşırı derecede ağlıyor ayaklarını karnına çekiyor gaz yapıyor(bebelac gold) sma denedim öğürdü içmedi aptamili de öğürüyor napcağım bilmiyorum