Kızlar bebeğim 52 günlük. Gündüz uykusu 1 haftadır hiç yok denecek kadar azaldı. Uyutup yatağına koyduktan en fazla 5 dakika sonra uyanıyor kucağımda uyutmayıda denedim en azındna uyusun diye yine aynı kendini sürekli uyandırıyor ve uykuya direniyor. Gece 3 e kadar bu durum böyle 3 ten uykusuzluktan bayılıyor herhalde yavrum. Aynı durumu yaşayan var mı ve ne kadar sürdü ne zaman düzeldiniz. 1 haftada belki 5 yaş yaşlandım günün yemeğini çıkarsam kâr sayıyorum hiç bir şey yapamıyorum.çünkü uyanık kaldığı süre boyunca ağlıyor ağlamasa yine neyse çok yoruldum😓