Merhaba sevgili anneler 3,5 aylık bir oğlum var ve erkenden diş çıkarmaya başladı. Sürekli eli ağzında ağzının çevresi hep yara oldu. Doktorumuza sordum ama normal bir süreç yapabileceğimiz bir şey yok dedi. Küçük olduğu için mi bilemiyorum bir jel vs vermedi. Jel dışında ne yapabilirim ? Önerileriniz nedir? Siz kendi bebeklerinizde neler yaptınız?