Ailecek gribal boğaz enfeksiyonu geçirdik kızım 9 aylık antibiyotik tedavisi bitti hastalık hafifledi ama balgam kaldı evde nasıl müdahale edebilirim bilmiyorum sadece serum fizyonla burnunu temizliyorum aklıma o geldi başka önerisi olan var mıdır acaba???