dogadan01 evet kapsül olan atelier 85 benim makinem sütü bardağa koyuyorsunuz o köpürtüp ısıtıp kahvesini döküyor sütsüz ve soğuk kahve seçenekleri de var ben çok memnunum eksi olarak kapsül fiyatları fazla ben genel olarak her türlü kahveyi içtiğim için bana uzun gidiyor ama sadece o makineden içerseniz maliyetli olabilir