Kızlar selam ,
Bebeğim 17 kasımda 1 yasına giriyor Doğum gününü bi mekan tutarak organizasyon vs kutlamayı düşünüyordum ama yakın zamanda borçlanıp bi araba aldık e haliyle mekan falan tutamam evimde baya küçük yani oyle birini davet et birini davet etme olmaz davet edeceksem de ev kaldırmaz cok kişiyi nasıl yapacağıma karar veremedim burdan belki fikir alırım diye sorayım dedim ?