Oğlum 4,5 yaşında yapma dediğimiz şeyleri inatla yapıyor , kardeşine asla dirlik vermiyor ( 2 yaşında kardeşi ) elinde oyuncak görse alır , çocuk oynarken gider yüzüne dokunur kafasına dokunur gıcık verir ağlatır . Evde sürekli bir ağlama bağrış çağrış . Yapma diyip konuşunca ya da yükselince küser ağlar burnumuzdan getirir o kadar yoruldum ki nasıl davranmam gerektiğini bilmiyorum sakince konuşuyorum olmuyor , kızıyorum olmuyor . İki çocuk bu kadar zor bir şey miydi :( çok yorgun hissediyorum sürekli bir şeyler ister seçiciler yemek konusunda uykuları da iyi değil . Ne zaman düzene giriyor benzerlerini yaşayan yazsın lütfen geçeceğini duymaya çok ihtiyacım var