Fincan ilk dönem evet biraz zor hatta çıkarırken ufak çaplı panik yaptırıyor galiba çıkmayacak diye ama çıkıyor rahat olmak gerekli sonra alışınca pedle işkence çekmişim dedirtiyor mens olduğunuzu gerçekten unutuyorsunuz yani en azından ben unutuyorum 🙈