Zeynepefemm nupel47 evet benim yiyemeyecegim kadar acı maleseff bir deneyeyim biraziyla bakim olmadı çöpe gidecek🤷🏻♀️
nupel47 Zeynepefemm çöpe atma çevrende seven varsa onlara ver kızartma veya turşu yapsınlar yazıktır nımet atmamaya çalış komşuna ver ☺️
Zeynepefemm nupel47 biliyorum bende atmak istemiyorum ama alırlar mı onu da bilmiyorum yine de bir sorarım tesekkur ederim yorumun için canim 💛
Asyaveannesi04 BM22121 eğer meyve suyu seviyorsa az az alın meyvelerden buzdolabı poşetine koyup buzluğa atabilirsiniz
Zeynepefemm Ebruylmz444 aa mantıklı aslında sonrasında az az yemeklere koyarım. Bunu bi deneyeyim teşekkürler 💛
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU BM22121 kışlık tüm malzememi annem yapıyor sağolsun, ayağına taş değmesin. Daha kendim hiçbir şey yapmadım bu zamana kadar. Salça, turşular, domates sosu, yufka, buzluk için sarma, bezelye, yeşil fasulye hepsini verir sağolsun
BM22121 YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU eline sağlık annenizin bende kaynanamdan getiriyorum annem vefat etti olsa yapardı eminim ama gurbetteyiz zaten kaynanamdanda kısıtlı getiriyoruz arabaya sığmıyor ☺️