ygtmhr Hanımlar merhaba, Bebeğimin kilosu normale göre düşük olduğu için doktorumuz önerdi 6 ay raporlu kullanacağız. Kısaca bilgi vereyim, kızım 2400 gram doğdu. Şu an 1 yaş 1 Aylık boyu 77 cm kilosu 8700. Kullananlar yorum yaparsa çok sevinirim
melegininannesi38 ygtmhr canim o mama değil sut bende kullanıyorum sut ama benim bebeğim icmiyo şırınga ile veriyorum ve etkisi oluyo gibi ya günlük yarım şişe iciyo benimkisi bi kere sadece ama bu arada bize göre yine iyisin biz başlamadan önce 7 kilo 515 gram idik şuan kaç bilmiyorum boyumuz da 71 dogum kilomuz da 2 kilo 630 id 2400 e dusmustuk bizde aynı 1 yas 1 aylik 13 ay 17 18 günlük
ebrudefne06 @melegininannesi38 ygtmhr merhabalar hangi bolum doktoru bunu yazdi. Bebeğim 1 yasindayken soyledikleriniz gibiydi suan 15 aylik 70 cm 8,2 kg . Endokrin takipliyiz suana kadar boyle bir mamadan bahsetmediler. Baslasak faydası olur mu cok cok az beslenen bi bebek uzuluyorm :(
melegininannesi38 ebrudefne06 valla oluyo ama bebeginiz icers3 benim bbegime faydasi oldu gunde 1 kere icmesine ragmen ama bebegim sevmuyo icmiyo artik zaten tas catlasin 2 gafta icmistir