buse94 3 yaş 2 aylık oldu . Öğlenleri kreşe gittiği için uyumuyor sabah 10.00 öğlen 15.30 alıyorum. Akşam uyumuyor . Çok zor geçiyor uykuya inatçı bizimle inatlaşıyor . Ama bıraksam 16.30 gibi uyuycak bende uyutmuyorum. Böyle sorunu olan varmı ?
Snowglobe buse94 acaba sabah erken mi kaldırsanız. Bizim de 3yaş 2aylık. Anakolu 8.30 16.30 hiç dayanamıyo akşam 7 de uyuyo.
Sanal buse94 Aynı durumdayız ikindin uykusu geliyor uyutmuyorum bu sefer de saçma sapan hareketler yapıyor akşam olunca da uykuya direniyor düzeldi mi sizde durum
Sultanaridurur Snowglobe akşam 7 de uyuyup gece kalkıyor mu ya benim oğlum da 3 yaşında gündüz uyumuyor akşam uyuyunca gece çok kalkıyor
ebrusglm Sultanaridurur benim oğlum da 8 de uyuyor gece kalkıp yanıma yatıyor 🙄 sürekli benim uykum bölünüyor. Sabah da 7 buçukta kalkıyor en geç
Snowglobe Sultanaridurur Kesintisiz uyuyodu normalde. 3 haftadır hep kalkıyo yanımıZa geliyor. Yada ağlıyo
Redpepper Benim oğlum da aynı yaşta şuan uykuya çok direnme başladı, ikindi vakti de uykusu geliyor uyutmuyorum akşam 7 de sızıyor ama çok huysuz oluyor