Sosyal medyada görüyorum eğitmenler annelerin mesajlarını paylaşıyor. “hemen uyudu süperr”, “5 dakikada uyudu inanamadım”, “artık uyumayı öğrendi harikaa” yazıp duruyorlar. Bu aşamaya gelene kadar yaşadıkları zorlukları da söyleseler motive olacağım 🥹
Bebeğine uyku eğitimi veren anneler neler yaşadınız 🥹 kaç günde sonuç aldınız?
Not: Her şeyin mükemmel olmayacağını elbette biliyorum, azıcık uyusa yeter bana 😅