LaraCroftTombRaider o gömülüler çok sinsi ilerliyor alt dişlerimde eğrilik oluşmaya başlamıştı benimde ilk başta iltihap dudaklarımın her tarafında öyle kötü olmuştum ki dişimde çok ağrıyordu antibiyotikle idare etmiştim. Kurutana kadar 2 kutu antibiyotik yazdılar benimkiler o kadar feciydi ki yüzümde maskeyle dolaşıyordum ağzım yüzüm yara bere içinde diş çıkamadıkça iltihabı sarmıştı. Bünyemde çok zayıftı ne zaman o ikisini çektirdim varya ohhh dedim o derece rahatladım hafif eğrilik kaldı keşke daha önce bilseydim ama bilemedim. Eğer doktor hemen çekilmesi lazım diyorsa çektir yoksa itekliyor onlar birde faydası yok ki 20 liğin çürükten başka birşey vermiyor diğer dişlere zararı var. Yarıyorlar çıkartıyorlar dikiş atarlar büyük ihtimal oda 2 tane anca oluyor direk iyileşiyor doğumu atlatmışız dişin lafı mı olur 😂