merhaba hanımlar.
5 ay 3 günlük oğlum var. emziriyorum emziriyorum yine istiyo bzaen 1 saat olmuyo bile emme araları. başka derdi vardır sıkılıyodur diye alıyorum gezdiriyorum oynatıyorum elime koluma saldırıyo, kucagımdayken suratıma saldırıyo, başını aşağıya eğiyo (bunu hep acıkınca yapardı). ama cok değil mi bu emmeler sütümde var ama acaba doymuyo mu ek gıdaya geçmek gerek ufaktan diyolar ama bilemedim devam sütü de mi versem ekstra