Bu gün 6. Ay kontrolü mizden geldik ayıyla aynı giden bi bebeğim var son üç aydır 100 gr almış sadece .
Anne sütü alıyo ne mama nede ek gıda başka hiç bişey almıyo ne kadar vermeye çalışssam da ya tükürüyo yada zorla kusuyo .
Denemdiğim mama kalmadı
Benim bu çocuğa kilo aldırmam için ne yapmam gerekiyor ?
Çocuğu benim gibi olan varsa yardımcı olabilir misiniz 🤗
Özel hastanede kontrollerimiz sağlanıyo büyükşehir olan devlet yada üniversite hastanesi ne gitmemiz gerektiğini söylediler .
Biz sağlıklı olsun kilosu önemli değil dediğimizde .