niloyaaa PrensesimDuru biberon akışına alıştığı için memeyi reddediyo olablir keşke mamayı biberonla vermeseydiniz. Şırınga kaşık biberon ya da eds yöntemini deneyebilirsiniz
niloyaaa PrensesimDuru iyide yenidoğan biberon demişsiniz yani yavaş olması normal. Kv bi delik daha açmış bebe hızlı süte alışmış niye emmekle uğraşsın ki siz bile bile lades demişsiniz
niloyaaa PrensesimDuru Yeni doğan bebeğin başka işi mi var 1 saat emsin ne olacak Sonra meme reddi yaşıyorsunuz