momeymen Kızlar merhaba, sizce oyun matı almalı mıyım ? kullananlar memnun mu ve marka olarak ne öneriyorsunuz bazı oyun matların altında ilk haftadan yırtılmalarlar ve deformeler olduğunu okuyorum. siz ne kullanıyorsunuz?
Gulsah_67 momeymen ilk başta oyun halısı aldım çok toz topluyordu mecburen oyun matı aldım büyük baya memnunum yumuşak hayvan desenli baya ilgisini çekiyor
ArvenMom momeymen yurt dışındayım canım ben burdan aldım bi kaç ürün bulup atarım istersen türkiyede olanlardan
momeymen Gulsah_67 ya dolaptan baktım belki iyi bir şey düşer diye ama sıfır fiyatına aynı. Acaba marka mı iyi dolapta dedim
momeymen Gulsah_67 evet ya 975 e gördüm 2. Eli 950 diyo hatta 1100 cicarı veriyorlar. Zaten sıfırı aynı para düşmüyorlar da he
Busrak2 momeymen globomart markası aldım cok memnunum . Kışın mükemmel olacak simdiden soguk fayans parke olan yere gidiyorsa hemen oraya seriyorum