iremaydmr biz 5.5 ayda başladık meyve ve sebze tadımı yaptırdım 2 gün üst üste o şekilde. Yoğurt veremedim çünkü açıkta satılan süt bulamadım oturduğum yer dolayısıyla. Şuan 6 ay 1 hafta olduk sayılır dün ilk defa hero baby nin 4 aylık toz mamasından verdim sevdi içine şeftali rendelemiştim bugünde içine pekmez kattım yedi başka da daha bişey vermedim ilerleyen zamanda bir de sebze çorbası yapmayı planlıyorum doktor çorba verebilirsin demişti