zeynesila sizin gerginliginizi keisnlikle hissediyor. Benim kızım da 7 aylık. Babasinda hemen sakinleşir uyku moduna geçer.
Ne zaman ki uyumazsa uyumasın çok da önemli değil, yarım saat sonra tekrar uyutmayi denerim moduna girdim işte o zaman bebeğim de daha rahat uykuya dalmaya başladı biliyor musunuz. Sıkıntı stres yapmayın. Sizin ne kadar enerjiniz yüksek olursa, ne kadar sakin olursanız bebeğiniz de o derece sakin olacaktır. Babalar bizim gibi değiller. Biraz gamsızlar sanırım o yüzden onlarda çok rahatlar 🤭😂