sarilale aslananne27 yok 2 test yaptım biri normal diğeri erken ikisinde de 2 dkk olmadan bu şekilde oldu. Her türlü yarın kan vereceğim ama merak işte :)
Mugekatlasb sarilale ayyy hayırlı uğurlu olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah. Sanırım bende hamileyim 🥹 siz keseyi gördünüz mü doktora gittiniz mi?
ecegunes_ sarilale var bacım var 😀 4 aylık kızım var 5.5 haftalık hamile olduğumu geçen öğrendim aynı bu şekil silikti 🥲
sarilale ecegunes_ ay maşallah🥹🥲 Benim kızım da 17 aylık şimdi de hamileyim. Gelsin dinlenmeden uykusuz geceler 😂😂 Hayırlı olsun 🌹
sarilale Mugekatlasb Hayırlı olsun 💐 Bugün kontrole gittim keseyi gördük çok şükür haftaya da kalp atışı için çağırdı. Dua edelim inşAllah birbirimize 🤲🏼