1 bucuk yasindaki kızım grip oldu ve eşime de bugün bulaştı benimde hafiften boğazım ağrıyor yenidogan kızımın da burnunda ses geliyor çektik yeşil geldi çünkü sümük büyük ihtimal oda oldu ne yapmam gerek doğal çözüm anne sütü aliyor sadece daha çok yeni o yuzden doktora götürsem ilaç yazmaz diye düşünüyorum dogal yollarla ne hazirlayabilirim ya da başına gelen varsa hangi ilaçları kullandınız