[silindi] geçen gün oğlumla marketten dönüyordum orta yaşlarında bir adam karşıdan geliyrodu elinde el arabası araba çok ses çıkarıyordu bir an durdu Bana ogluma bakti sonra etrafa bakındı
Bende duraksadim oğlumu yan tarafıma aldim hızlı hizli yürüdük
Yanımda kendimi koruyabilecek hicbirseyim yokru biber gazi vb
Meğersem el arabası çok fazla ses çıkardığı rahatsız olmayalım çocuk korkmasın diye benim geçmemi beklemiş
O kdr berbat bir dünyada yaşıyoruz ki
Adamın iyi niyetini bile kötü anlamadim yani elimde biber gazı olsaydı bile sorgusuz sualsiz yüzune sıkardim
Kimin iyi kimin kötü olduğunu bilmiyroum
Yolda giderken çevreme dikkat ediyroum sağ sol
Ya biri beni başkasına benzetir saldırırsa bıçaklarsa yüzüme kezzap atarsa ya ruh hastası birine denk gelirsem
Bu dünyaya çocuk getirdiğim jcjn pişmanım bu iğrenç dünyayla onlar başsedemez