Kavanozlara yoğurt mayaladım. Bugün birini açtım üst kısmını yedikçe ağzımız yanıyor batıyor gibi böyle asitli gibi. Ama kokusu rengi iyi. Alt kısımlarında bir şey yok. Mecbur üstlerini çöpe attım. Alt kısımlarını da atacam sanırım içime sinmedi. Ama neden böyle oldu anlamadım ilk kez başıma geldi