İşinizin içeriğini bilmiyorum ama bende kendi işini yapan birisi olarak zor olduğunu söylemeliyim . Yanunuzda götürmeniz mantıklı ama sizin dışınızda ilgilenecek birisi olması lazım muhakkak. Yoksa tek başınıza hem iş hem çocuk olmuyr. Şu an olsa bile bebek biraz hareketlenmeye başladığında sizi çok zorlayacaktır. Beni çok yormuştu bu süreç .