zeyneplina462_ eşi yeni askerden gelmiş biri olarak sayıyorum hepsi kullanıldı.
12 adet yeşil atlet(fazla süründürdükleri için çok fazla terliyorlar (10 adette pamuklu beyaz atlet koydum)
12 adet baksır
10 adet çorap
Ayak koruma tabanlığı
Diş fırçası,macunu,tıraş seti,şampuan,kese,sabun ennn önemlisi mayo tabi ki ve terlik
Ordaki formalar ağır olduğu için omuzları çok acıtıyormuş omuz süngeri almıştık bir de onlada çok rahat etmiş eşim.
Aklıma gelirse yazarım
Nereye çıktı askerlik?