arensinem Bebeğim 6,5 aylık ve geceleri sürekli emiyor çok gündüz uykusu da yok. Bu sebeple hep kendimi yorgun hissediyorum. Emziren annelere uygun dinç tutacak bir vitamin takviyesi kullanan ve memnun olan var mı ?
NatashaRomanoff arensinem bende 22 aylık kızım birde afedersiniz üç gündür ishalim çok fenayım artık ben ben olmaktan çıktım beni toparlayacak vitamin önerisi gelsin valla birde sigarayı bıraktım sigara bıraktıktan sonra hastalık peşimi bırakmadı inşallah birileri güzel faydalı öneriler verir ilaç ya da takviye önerisi gelmezse şayet hangi doktora gidelim ne diyelim vallahi çok yorgun ve bitkinim
betul97_ arensinem Decavit içiyorum ben bebeğim daha 57 günlük ama ilacı 6 ay içmen lazım demişti ebe