Buse_asya23 arkdaslar Merhaba! , ben onlisans harita kadastro mezunuyum. smdi acik ogretmden tibbi dokmntsyon okumak istyrm ama nasil yapacam ltfen biri yol gostereblr mi ?
imaddesi Buse_asya23 üniversite sınavına girmeniz gerekiyor. Aldığınız puanla tercih yaparken açık öğretim üniversitelerini tercih edebilirsiniz
marsiyen Buse_asya23 Sınavsız ikinci üniversite hakkı var Anadolu Üniversitesinin açık öğretim fakültesine giriş yapın e devletten giriliyordu sanırım oradan kayıt yapabilirsiniz 2200 lira civarı harç ödemesi var 18 Ekim son tarih.
Balyanaginannesi Buse_asya23 geç gördüm yorumlara bakamadim belki söyleyen olmustur. Anadolu üniversitesi, Atatürk üniversitesi 2. Üniversite programlari var direkt kayit olup materyal ücretini ödeyip ogrenci olabilirsiniz. Tavsiyem Atatürk üniversitesidir gecmesi daha kolaydir telegramdanda sohbet kanallari var üye olursanız bütün soruları vs ulasirsiniz kolaylikla paylaşım yapılıyor. Başarılar dilerim 🥰
baybars28 Buse_asya23 Daha önce üniversite mezunuysaniz sınavsız bir şekilde açık öğretime kayıt olabilirsiniz ama değilseniz tyt sınavına girmeniz gerekmektedir. Bu sitede puanlar var bilgi vermesi açısından bakabilirsiniz.https://www.universitego.com/acikogretim-aof-bolumleri-taban-puanlari/
Buse_asya23 hocam peki sadece üniversiteler farklı oluyor değil mi bu durumda onun dışında değişen hiçbir şey yok, Ama Atatürk’te okumamın faydaları olduğunu söylüyorsunuz yani oraya mı kayıt yapayım henüz paramı yatırmadım
Balyanaginannesi Evet sadece üniversite farklılığı oluyor. Bölüm ayni dersler ayni Atatürk üniversitesi geçme notu düşük ve çıkmış sorulardan oluyor sınavları yinede size kalmış hangisinde okumak isterseniz, böyle bi şansınız var tercih size kalmış:)