biaslanannnesi Kızlar 3 yaşında oğlum var , adetim 4 gün geçince test yaptım ve hamile olduğumu öğrendim istemiyordum cok kötü oldum😢
imaddesi biaslanannnesi nasıl korunuyordunuz🥲 gelen rızkıyla gelir oğlunuzun abi olacağını hayal edin
Deletedmom_117 biaslanannnesi 15 buçuk aylık oğlum var ve 13+4 haftalık hamileyim istedim şükür oldu . 21 aylık bile olmucak oğlum Yeni bebeğim oldugunda neyinden kötü olucam ki sözde kötü olmayin .
Deletedmom_117 silaa66 Doğum zamanın ya Plesenta asagidaydi sanırım sorun yasamistin istememen normal demek istedim 🌸 Savol savolll Darısı isteyince başına 😂
silaa66 Deletedmom_117 aaa yok onla alakası yok hamileliğim de doğumum da güzel geçti 10 tane bile yaparım da 2. Yapmam için Liyanın doğum günü falan geçsim düşünüyorum 😂
Deletedmom_117 biaslanannnesi tam korunmuyomussunuz bu bir nevi Hem istiyirum hem istemiyorum gibi bişey oluyor