Bebeğim 5 buçuk aylık. 8 gündür kaka yapmıyor. Doktor şurup verdi iki gün kullandım yok yine yapmadı. Zeytiyağı ile kulak çöpüyle uyaranilirsin demeşti onu yaptım yine yapmadı. Bugün fitil koydum son çare fitil yap demişti doktor. Ama fitilden sonra da yapmadı 😢 ne yapmalıyım acile götüreyim mi? Çok rahatsı değil ama bazı anlar ağlayıp sinirleniyor sanırım yapamadığı anlar bunlar