Bebegim3535 limonata_ yeni doğanı her istediğinde emzirmelisiniz. Hem sarılık olmaması için hem aranızdaki bağın kuvvetlenmesi için hemde güçsüz oldukları için çabuk yorulup bıraktıkları için. Genelde emme süreleri ilk günler özellikle saati bulmaz
Duyulurum limonata_ uyandırabildikce her zaman emzirilmeli. Benimkiler çok uyurlardı, zorla uyandırıp iki saatte bir emzirirdim.
AnnaGloria limonata_ yapışık ikiz gibiydik o zamanlar gece için 2 saate bir kurmuştum sonra 3 saate bir almıştım gündüz daha sık emziriyordum saate bakmadan o şekilde sütüm de artmıştı