babyilkay bence normal. Çok erken daha. Benimki de öyle sürekli ağlar ederdi zamanla alıştı bana 3,5 aylık oldu daha yeni dün ilk defa emerken gözümün içine bakıp gülümsedi. Artık beni görünce yeni daha eli ayağı heyecanla oynuyo ben konuşurken dinliyo gülümsüyo. Ben hep doğduğundan beri konuştum o bakmasa da sesime alışsın diye . Şimdi zaten çok küçük tam görmüyor en önemli şeylerden biri de sesiniz. Bolca konuşun sevgiyle , saçını okşayın vs..zamanla tepkilerinin size karşı olumlu olduğunu göreceksiniz. Sağlıkla büyütün 🌸