Bebeğim 9.5 aylık uykuya geçmeden önce emiyor sonra kendi kendine emziğiyle yanımda uyuyor o uyuduktan sonra güvenliği için beşiğine alıyorum , bazı günler acıkmadan kalkıyor yarım saat 1 Saat sonra tekrar emmeden uyumuyor ama aç olmadığına eminim çünkü iki kere çekip bırakıyor, böyle bir durumda emzirmeden nasıl tekrar uykuya geçiriyorsunuz , emzirmeden sakinleştirmenin yolunu bulamadım bir türlü