Smrhls Yürüteç kullanan arkadaşlar kaçıncı ayda koydunuz bebeklerinizi kullanmayan kısımdan bahsetmiyorum sadece koyanlar kaçıncı ayda koyduğunu yazarsa sevinirim 🤗🌸🩷
YorgunEbeviyen Smrhls 7 aylık koydum doktor önermedi ama iyiki koydum faydası oldu yemek yaparken falan 13 aylık yürüdü şuan 15 aylık düzenli yürüyor
yagmur35yy Smrhls 8 aylıkken koydum biyandan iyi oluyo ama çok tutma içinde anca bi yarım saat sonra geri çıkartıyorum
Smrhls YorgunEbeviyen evet bende oğlumu koydum 11 aylikken yürüdü asla bir zararı olmadı bize şimdi nasipse kızımı koyucam 🤗🌸🩷
Esmabetul Smrhls 6 aylıkken kpydum ama günde on dk zaten gidemiyordu suan 7,5 aylık gayet güzel geziyor kendisi zaten günlük 15 dk koyuyorum yemek falan yaparken acil işim olunca iyi oluyor
yagmur35yy YorgunEbeviyen ooo maslahh ne güzel bend eokadar işimi yapana kadar sonra geri indiriyorum emekliyo benimki zor oluyor evi duzenlemek😊🤣
YorgunEbeviyen yagmur35yy çok zor o olmadan asla iş yapmıyorum şuan yeni yürüdü için çok düşüyor kendini yerlere çarpıyor
tasdemirrr 6.5 aylıktı sanırım ilk koyduğumda ama gün içinde 5 er dakikadan en fazla yarım saat durdu gibi düşün veya yemek yapıyorsam yarım saat tamamane duruyordu. şuan 9 aylık hiç koymuyorum. ona tutunarak yürüyor.
MinikPandam_ Smrhls 9. ayda binmeye başladı 1 yaşına kadar ara ara bindi 13. ayda yürümeye başladı bıraktık. hic binmese de olur tabi