[silindi] asi varsa genelde en fazla 1 -2 gün gec bazen denk getiriyorum o güne mesela 3.ayda gitmedik biz kontrole Çünkü sadece izlem icin çağırdılar ortada bu kadar hastalık varken götürmedik hastaneye her ay gidiyoruz nasıl olsa bilgilerini de o şekilde ebeye aktarıyorum