baharrkara Bebeğim 3 aylık emziriyorum biraz rahatsızm ne kullanabilirim vitamin olarak bir üşüttüm sanırım
elisa2705 baharrkara Kafanıza göre ilac asla kullanmayın sonucta bebege geciyor saglık ocagına gidin hemen..