Bebeğim 10 günlük sütüm çok az yine de bol bol emziriyorum rezene çayı yapıp içiyorum bestlak damla duydum hemen aldım kullanıyorum yine de hiç göğsümün dolduğunu hissetmedim hep yumusak arada hafif sızlar gibi olur günde 2 veya 3 kez 25 ml mama veriyoruz onu da tam bitirmiyor onun dışında hep emziriyorum asıl sorum şu ki bebeğim 2 saatte bir uyanıp 2 göğsümü de emip uyuyor aç olsa böyle uyur mu acaba sütüm ona yetiyor mudur aç olsa sürekli uyanıp ağlamaz mı? 2. Çocuğum ama ilki sadece 3 ay emdiği için baya tecrübesizim bu konuda