Kızlar merhaba yaklaşık 22 gün önce zylanda kullanmaya başladım ve 12 gündür kanamam var ilk günler az az lekelenme gibiydi suan çok fazla sanki adet oluyorum çok moralim bozuldu ilacı bıraktım aynı durumu yaşayan oldu mu bu normal mi doktora gitmeyi düşünüyorum artık